Aktuality v oblasti servisních služeb a zákaznických školení (M. Juříček)

Altium: Aktuality v oblasti servisních služeb a zákaznických školení (M. Juříček)
- Přednášející: Martin Juříček (Manažer servisu, servis přístrojů, Altium International)
Servisní tým Altium stále aktualizuje a rozšiřuje škálu prováděných služeb. Dlouhodobě se také snaží zvyšovat kvalitu poskytovaných služeb. Naši zkušení servisní technici provádějí konzultace přípravy laboratoře před instalací nových systémů, instalace včetně základního zaškolení obsluhy, záruční a pozáruční opravy, pravidelné preventivní údržby i operační kvalifikace přístrojů a software, splňující i ta nejpřísnější kritéria světových autorit z oblasti kontroly léčiv a potravin.
Naši servisní a aplikační specialisté také pořádají uživatelská hardwarová a softwarová školení, na kterých se uživatelé dozví praktické informace i doporučení pro práci s instrumentací Agilent Technologies.
Přehled služeb
- Instalace přístrojů a základní zaškolení obsluhy
- Pokročilá a aplikační školení, vývoj metod
- Záruční a pozáruční opravy
- Preventivní údržby, BTK
- Instalační / Operační kvalifikace HW + SW
- HW a SW školení
- Vzdálená podpora (TeamViewer, VPN)
- Servisní smlouvy
Servisní smlouvy
- Jednoduchá administrativa – nahrazuje objednávky
- Přednost při sjednání servisu
- Přehledné plánování – koordinátorky kontaktují pro domluvení termínu
- Cenové zvýhodnění
- Vždy přizpůsobené požadavkům zákazníka
Rámcové
- Předem definovaný typ služeb a rozsah, spotřební materiál na výměnu, termín provedení
- + Možná úspora při bezporuchovém chodu
- - Nekryjí opravy závad, horší plánování nákladů
Paušální
- Zahrnuje plný servis přístrojů, náhradní díly, dopravu, servisní čas
- + Fixní náklady na provoz přístrojů
- - Vyšší celková cena

Zákaznická školení
HW LC, GC, GCMS
- 2denní kurz, HPST, Na Jetelce 69, Praha 9 březen/duben + září/říjen
Altium LC školení - uživatelské dovednosti a diagnostika
Obsah školení: obecné principy kapalinové chromatografie, kapalinový chromatograf a jeho součásti, ovládání systému, tvorba a optimalizace LC metod, Lab Advisor, základy údržby, diagnostika.
Altium GC školení - uživatelské dovednosti a diagnostika
Obsah školení: stručné základy plynové chromatografie, plynový chromatograf a jeho součásti, ovládání systému a nastavování podmínek měření, instalace kolon, uživatelská údržba chromatografu, základní diagnostika potíží
Altium MS (single-quad/QQQ pro GC) školení - uživatelské dovednosti a diagnostika
Obsah školení: obecné principy hmotnostní detekce, popis hmotnostního detektoru ,(jednoduchý, trojitý kvadrupól), ovládání systému, tvorba a optimalizace GC metod, základy údržby, diagnostika.
Altium: Softwarové školení
SW OpenLab, GCMS MassHunter, LCMS MassHunter
4denní kurz, Hotel Golf & Spa Kunětická hora duben + říjen
Altium softwarová školení - MassHunter pro GC/MS
Obsah školení: instalace SW, úvod do principů GC-MS, konfigurace, ovládání systému, tvorba metody, sběr dat, sekvence, kalibrace, kvantitativní analýza dat, kvalitativní analýza dat, retention time locking, údržba a diagnostika MSD systému.
Altium softwarová školení - Agilent OpenLAB CDS 2.x SW
Školení je určeno pro zákazníky s instrumentacÍ LC, GC, LC/MS SQ nebo GC/MS SQ se softwarem OpenLAB CDS 2.x.
Altium softwarová školení - MassHunter pro LC/MS (QQQ, qTOF)
Obsah školení: instalace SW, úvod do principů hmotnostní detekce, konfigurace, ovládání systému, ladění, tvorba metody, sběr dat, kvantitativní analýza dat, kvalitativní analýza dat, údržba a diagnostika MSD systému.
MS Windows 10 odchází do důchodu
- 14.října 2025
Altium: MS Windows 10 odchází do důchodu
Agilent Software Life Cycle
- Agilent má také svou politiku podpory pro software
- po vypršení není podpora od Agilentu možná a je doporučen upgrade
Altium: Agilent Software Life Cycle
Pár doporučení
- plánujte společně s vaším IT oddělením
- pokud je to možné domluvte se na dodání PC s Windows 11 od vašeho IT
- spojte upgrade Windows s upgradem SW a novým = bez starostí co nejdelší dobu
Kvalita služeb
Váš názor nás zajímá (dotazník)
- První kontakt 9.4
- Domluvení servisu, jednání 9.7
- Servisní technik 9.6
- Znalosti servisního technika 9.7
- Dodání z hlediska času 9.0
- Celkové hodnocení 9.5
