Vše ze světa analytické chemie na jednom místě. Propojujeme lidi při řešení jejich problémů. U nás naleznete všechny potřebné informace snadno, rychle a přehledně. Přestaňte hledat a začněte nacházet.
Webináře

Webináře LabRulezLCMS týden 49/2023

Po, 4.12.2023
| Originální článek z: LabRulezLCMS Webináře
31 webinářů: ALS Czech Republic, SelectScience, Waters Corporation, Agilent Technologies, Thermo Fisher Scientific, Metrohm, Phenomenex, Separation Science, SCIEX, Bruker, VWR, Technology Networks, C&EN...
LabRulez: Webináře LabRulezLCMS týden 49/2023

V týdnu od 4. prosince na Vás čekají v oblasti kapalné fáze a především HPLC a LC/MS následující webináře.

👉 DETAILY A REGISTRACE V SEKCI WEBINÁŘE

👉 Vyhledávejte a filtrujte více než 2 500 GC a LC webinářích.

1. SelectScience/SCIEX: Advancing protein biotherapeutics characterization with cutting-edge LC-MS

Objevte více informací o systému ZenoTOF 7600 a zjistěte, jak Leanbio Pro poskytuje biofarmaceutickému průmyslu analytické nástroje a odborné znalosti pro pochopení struktury proteinů.

2. Waters Corporation: Analysis of Amino Acid Analysis for Food Protein Hydrolysates and Cell Culture Media

V této prezentaci bude ukázána standardizace metody stanovení celkových aminokyselin založená na předkolonové derivatizaci 6-aminochinolyl-N-hydroxysukcinimidylkarbamátem (AQC).

3. Waters Corporation: Analysis of Amino Acid Analysis for Food Protein Hydrolysates and Cell Culture Media

Témata: Začínáme s analýzou aminokyselin pro hydrolyzáty potravinářských bílkovin a média buněčných kultur

4. SelectScience/Cytiva: How to master automation for your chromatography workflows

Jak zlepšit pracovní postupy chromatografie a připravit se na automatizaci.

5. Agilent Technologies: Making the right connections with LC Supplies

Zúčastněte se tohoto webináře zaměřeného na spotřební materiál pro LC, který je speciálně navržen tak, aby usnadnil používání a zvýšil efektivitu analýz, přístrojů a laboratoří.

6. Separation Science/Biotage: Improving pesticide residue analysis following AOAC and EN methods with a new QuEChERS cSPE cleanup technique

Nová technika, která zjednodušuje čištění QuEChERS a zvyšuje analytický výkon ve srovnání s tradiční dSPE.

7. Metrohm: Showcasing advanced functionalities of MagIC Net

Na tomto webináři se dozvíte o pokročilých funkcích systému MagIC Net, které zefektivní vaši každodenní práci v laboratoři.

8. Waters Corporation: Clinical Workflow - The answer is: Total Solution

Od spotřebního materiálu po analytické kolony, od automatizace po software, od UPLC po MS, od servisu po aplikační podporu, zajišťujeme našim zákazníkům ty nejlepší nástroje pro zlepšení zdraví pacientů.

9. Bruker Daltonics: Chromatography-Free Screening of PFAS Enabled Through SPME-DART-MS

Připojte se k nám při živé analýze PFAS pomocí SPME-DART-MS v reálném čase a objevte sílu našich nejmodernějších přístrojů a technologií.

10. VWR: Hydrophobic interaction chromatography: a versatile method for ADC and protein analysis

Tento webinář vysvětlí, jak HIC funguje, představí příklady použití a poskytne tipy a triky pro vývoj metod.

11. Technology Networks/Sciex: Characterization of Sequence Modifications in Monoclonal Antibodies

Lokalizace modifikací v mAbs pomocí technik size-exclusion a cation-exchange chromatografie kombinované s native mass spectrometry a Top-down and middle-down MS na přístroji ZenoTOF.

12. Waters Corporation: Efficient Sample Preparation: educational webinar on how to make sample prep steps easier and gain in efficiency

V tomto webináři bude diskutována řada metod přípravy vzorků z hlediska jejich předností a omezení a vhodnosti pro konkrétní aplikace v klinickém výzkumu.

13. Waters Corporation: Reversed-Phase or HILIC? Optimizing Retention of Polar Analytes

Na tomto webináři se budou diskutovat dvě nejběžnější techniky pro retenci polárních analytů - kapalinovou chromatografii na reverzní fázi (RPLC) a kapalinovou chromatografii s hydrofilní interakcí (HILIC).

14. C&EN/Wyatt Technology: In-Line and On-Line Monitoring of CQAs for Biologics, Vaccines and Gene Vectors

Tento webcast se bude zabývat principy, možnostmi a omezeními RT-MALS a poté představí případové studie týkající se virových vektorů, proteinů, polysacharidů a lipidových nanočástic

15. Bruker Daltonics: Rational Design of a New Generation of Therapeutic Oligonucleotide Tools

Tento webinář představí nové chemicky modifikované oligonukleotidy s potenciálem řešit multifaktoriální poruchy a zároveň překonat omezení oligonukleotidové terapie.

16. Agilent Technologies: Transforming your Lab to Digital & Paperless

Prozkoumejte možnosti automatizace, umělé inteligence, robotických systémů, virtuální reality, informatiky, pokročilých algoritmů a konzistentních datových struktur.

17. ALS Czech Republic: Stanovení kanabinoidů THC/CBD

Co to jsou kanabinoidní látky, proč není CBD omamná látka, jak je stanovujeme v potravinách, doplňcích stravy nebo v kosmetice? Jaké jsou další kontaminanty, které se v těchto produktech hlídají?

18. Waters Corporation: Enabling harmonization of steroid hormone LC-MS/MS methods through use of MassTrak Steroid Serum Sets

Vydejte se s námi do světa klinických LC-MS/MS metod společnosti Waters pro kvantifikaci steroidních hormonů. Představíme vám MassTrak Steroid Serum Sets.

19. Waters Corporation: LC-MS/MS Analysis of Serum Thyroglobulin for Clinical Research

Tato prezentace představí pracovní postup přípravy vzorku tyreoglobulinu pomocí pipetovacího robota Andrew+ a následnou LC-MS/MS analýzu pomocí ACQUITY UPLC™ I-Class a Xevo™ TQ Absolute.

20. Nature research/Thermo Fisher Scientific: How mass spectrometry innovation propels biological discovery

Tento webcast upozorní na to, jak nové metodiky využívající hmotnostní spektrometrii umožňují hloubkové sekvenování proteomu a biologické objevy v populačním měřítku.

21. C&EN/Metrohm: Mastering Tricks for Improving Chromatography in Difficult Samples

Připojte se k našemu nadcházejícímu webináři, kde se dozvíte o složitostech, ale i významných výhodách inline přípravy vzorků pro analytické procesy v iontové chromatografii.

22. Agilent Technologies: Unlock Accurate, Robust, and Accelerated Process Monitoring with the InfinityLab Online LC Solutions

Popíšeme, jak InfinityLab Online LC Solutions podporují návrh, analýzu a řízení procesů prostřednictvím měření kritických procesních parametrů (CPP) a kritických atributů kvality (CQA) v reálném čase.

23. Waters Corporation: Demonstrating PFAS Excellence Through a Quality Assurance Mindset

Jak testování způsobilosti a vzorky QC mohou pomoci při ověřování vašich procesů, prokazování způsobilosti analytiků a rozšiřování rozsahu vaší akreditace.

24. Honeywell: MOISTURE MATTERS: ACCURATE WATER DETERMINATION IN BATTERY MATERIALS

V tomto webináři budou diskutována coulometrická KF činidla pro elektrolyty baterií s reaktivními přísadami i bez nich a způsob analýzy pevných materiálů baterií pomocí metodiky Karl Fischerovy pece.

25. Separation Science/Agilent Technologies: Exploring Circular RNA: Applications, Purification Techniques, and Analytical Insights

Složitost strukturní identifikace, purifikační strategie a naléhavé neuspokojené analytické potřeby.

26. Thermo Fisher Scientific: Empowering single cell proteomics with Orbitrap Astral

Úvodní sezení je Orbitrap Astral: Umožňuje proteomiku jednotlivých buněk.

27. Technology Networks/Agilent Technologies: The Impact of Reliable Automation in Translational Metabolomics

Jak automatizovaná manipulace s kapalinami při přípravě vzorků LC-MS/MS přispěla k identifikaci a kvantifikaci více než 30 metabolitů.

28. Waters Corporation: LC-MS/MS Analysis of Serum Estrogens for Clinical Research

Cílem této prezentace je ukázat výkonnost přístrojů ACQUITY UPLC™ I-Class a Xevo™ TQ-Absolute pro kvantifikaci estrogenů pro klinický výzkum.

29. Waters Corporation: Simplified Workflows for Glycan Analysis Combining Speed, Simplicity, and Unrivaled Sensitivity

Současné výzvy, kterým čelí analýza glykanů, naučte se vyvíjet komplexní řešení založená na pracovních postupech.

30. Phenomenex: ASB/OSAC Compliance Testing – One Box, One Analyst, One Instrument

Zjistěte, jak implementovat principy lean řízení do vaší laboratoře: Testování souladu s předpisy ASB/OSAC - jeden box, jeden analytik, jeden přístroj

31. Agilent Technologies: Determination of Optical Properties of Advanced Materials through Angular UV-Vis-NIR Measurements

Jak lze provádět úhlová měření pomocí přístroje Cary 7000 a jeho univerzálního měřicího příslušenství (UMA).

Analysis of Per- and Polyfluoroalkyl Substances in Fast Food Packaging by LC-MS/MS Method

| 2024 | Waters (Analytica)

Determination of Nitrosamine Impurities and NDSRI in Anti-diabetic Drugs on Shimadzu LCMS-8060NX

Ochrana zdrojů pitných vod: Inovativní řešení problematiky výskytu pesticidů v krajině

LC/MS, GC/MSD

Představujeme: Revoluční platformu iontových chromatografů Thermo Scientific™ Dionex™ Inuvion™ z pohledu aplikací!

Systém Thermo Scientific Dionex Inuvion si můžete nakonfigurovat tak, aby vyhovoval konkrétním analytickým a finančním požadavkům, a podle potřeby jej snadno rekonfigurovat.

Pozvánka na Laborexpo - stánek SHIMADZU

Přijďte se podívat na stánek SHIMADZU v rámci veletrhu LABOREXPO ve dnech 5. a 6. června. Jaké přístroje nebo program pro Vás na stánku č. C29 připravujeme?

Altium: Akční nabídka květen - srpen 2024

Akční nabídka květen - srpen 2024 od Altium International. Se slevou 30 % si můžete pořídit HPLC kolony, GC kolony, produkty pro úpravu vzorku, různé typy vialek, AdvanceBio Spin Columns, stříkačky.

Přednáška LABOREXPO 2024: Spektrofotometry NanoDrop: precizní analýza vzorků proteinů a DNA v mikroobjemech (M.G.P.)

Zveme Vás na přednášku Martina Kuthana (M.G.P. spol. s r.o.) Spektrofotometry NanoDrop: precizní analýza vzorků proteinů a DNA v mikroobjemech, ve čtvrtek 6. 6. v čase 11:30 - 11:50 hod.