Vše ze světa analytické chemie na jednom místě. Propojujeme lidi při řešení jejich problémů. U nás naleznete všechny potřebné informace snadno, rychle a přehledně. Přestaňte hledat a začněte nacházet.
Webináře

Webináře LabRulezLCMS týden 46/2022

Po, 14.11.2022
| Originální článek z: LabRulezLCMS Webináře
Tento týden 17 webinářů: COVID-19, KF Titrace, Purifikace, Pesticidy, Polymery, Metabolomika, Proteomika, PFAS, Genová terapie, Oligonukleotidy, Lipidomika, Troubleshooting, Kolony IC, Pumpy, HT LC/MS.
LabRulez: Webináře LabRulezLCMS týden 46/2022

V týdnu od 14. listopadu na Vás čekají v oblasti kapalné fáze a především HPLC a LC/MS následující webináře.

👉 DETAILY A REGISTRACE V SEKCI WEBINÁŘE

👉 Vyhledávejte a filtrujte v téměř 2 000 GC a LC webinářích.

1. SelectScience/Waters Corporation: Markers for COVID-19 disease progression: Comprehensive LC-MS characterization of the metabolome with the Xevo G3 QTof
  • Po, 14.11.2022, 15:00 (CET)

Během tohoto webináře Vám představíme nedávno představený systém Xevo G3 QTof a zjistíte, jak řeší problémy, na kterých záleží.

2. Wiley Analytical Science/Metrohm: Weigh It Right the First Time in Karl Fischer Titration
  • Út, 15.11.2022, 16:00 (CET)

Karl Fischer titrace je široce používaná analytická metoda v kontrole kvality a výzkumu a vývoji. Správnost a přesnost výsledků jsou rozhodující pro zajištění účinnosti procesu a konečných produktů.

3. C&EN/Agilent Technologies: Developing an Integrated High-Throughput Workflow for Microgram-Scale Purification
  • Út, 15.11.2022, 17:00 (CETú

Podíváme se na optimalizaci UHPLC/MS instrumentace, výběr kolony, studie zatížení kolony a výhody ultrarychlé před a po purifikační analýzy.

4. Thermo Fisher Scientific: "Eat your vegetables," but how safe are they? Total solutions for comprehensive pesticide residue analysis
  • Út, 15.11.2022, 17:00 (CET)

Hmotnostní spektrometrie na bázi trojitých kvadrupólů spojená s GC, LC a IC řeší tento problém a maximalizuje pokrytí, poskytuje nezbytnou specifičnost a citlivost pro splnění regulačních směrnic.

5. Waters Corporation: Mass Spectrometry Advances in Polymer and Materials Science
  • Út, 15.11.2022, 17:00 (CEST)

Hmotnostní spektrometrie (MS) poskytuje výkonný nástroj pro molekulární charakterizaci syntetických makromolekulových sloučenin.

6. Agilent Technologies: Impossible to go beyond beef: metabolomics profiling of meat and plant-based meats
  • Út, 15.11.2022, 20:00 (CET)

Tato prezentace bude diskutovat o využití metabolomiky potravin k profilování živin v potravinách, které přesahují limity živin, které se běžně objevují na panelech nutričních faktů.

7. Agilent Technologies: Analysis of Friedreich’s Ataxia Blood and Tissue Protein Biomarkers in Cases and Gene Therapy Studies Using MRM/MS
  • Út, 15.11.2022, 20:00 (CET)

Kompletní krev je náročnou matricí pro validované kvantitativní testy využívající MRM/MS kvůli endogenním hladinám proteinu.

8. Separation Science/SCIEX: Achieving Low parts-per Quadrillion (ppq) Detection Limits for PFAS Analysis in Drinking Water
  • St, 16.11.2022, 11:00 (CET)

Nové způsoby, jak snížit kontaminaci a upravit přípravu vzorků zvýšením citlivosti hmotnostních spektrometrů pro dosažení nízkých jednociferných úrovní detekce ppq (pg/L) pro analýzu PFAS v pitné vodě.

9. Evosep Biosystems/Bruker Daltonics: Single Cell Proteomics
  • St, 16.11.2022, 16:00 (CET)

Proteomika jedné buňky je oblast s rychlým rozvojem, kterou umožnila významná technologická zlepšení v posledních letech a představuje klíčový příspěvek k zodpovězení základních biologických otázek.

10. Wiley Analytical Science/Agilent Technologies: Smart pesticide LC/MS megamethods! Routine screening of 500 pesticides using an intelligent triple quadrupole LC/MS platform
  • St, 16.11.2022, 17:00 (CET)

Proces vývoje pracovního postupu megametody pesticidů na novém „6475 triple quadrupole LC/MS“ pro simultánní detekci a kvantifikaci více než 500 pesticidů v různých potravinových matricích.

11. SelectScience/Thermo Fisher Scientific : Comprehensive and easy-to-use workflows for oligonucleotide sequence confirmation
  • St, 16.11.2022, 17:00 (CET)

Prozkoumáme kvalitu dat z LC-MS analýzy s vysokým rozlišením pro řady oligonukleotidových sekvencí, stejně jako nastavení a zpracování následných výsledků.

12. Agilent Technologies: Strategies to Accelerate the Development of Gene Therapies
  • St, 16.11.2022, 17:00 (CEST)

Agilent nabízí širokou škálu řešení pro úpravu genů, které lze bez problémů integrovat, abyste pokročili ve vývoji vašich bezpečných a účinných genových terapií.

13. Technology Networks/Bruker Daltonics: The Power of TIMS in Metabolomics and Lipidomics Research
  • St, 16.11.2022, 18:00 (CET)

Podívamé se na vliv TIMS na separaci metabolitů pro získání vzorců MS/MS fragmentace a prozkoumáme, jak se TIMS používá v různých experimentálních pracovních postupech.

14. PerkinElmer: Basics of HPLC Troubleshooting
  • St, 16.11.2022, 20:00 (CET)

Tato lekce naší vzdělávací LC série bude prezentovaná ve formátu Q&A a prozkoumá některé z nejčastějších komplikací/problémů, se kterými se setkáváme v HPLC laboratoři.

15. Metrohm: Redefining anion analysis with a new generation of separation columns
  • Čt, 17.11.2022, 15:00 (CET)

Nový materiál a inovativní design stacionární fáze stojí za vynikající stabilitou, kapacitou a rozlišením kolon Metrosep A Supp 19.

16. Wiley Analytical Science/Pfeiffer Vacuum: How to Achieve Oil-Free Conditions in the Laboratory
  • Čt, 17.11.2022, 15:00 (CET)

Obdržíte cenné tipy na vývěvy pro systém hmotnostního spektrometru s menší kontaminací, hlukem a spotřebou energie a dozvíte se, jak dosáhnout optimálních výsledků pro vaši aplikaci.

17. Agilent Technologies: Going Ballistic: Using RapidFire to Reach New Heights in Lab Productivity
  • Čt, 17.11.2022, 21:00 (CET)

Objevte, jak můžete získat vysoce kvalitní MS data pomocí online extrakce na pevné fázi.

Deeper proteome coverage and faster throughput for single-cell samples on the Orbitrap Astral mass spectrometer

Standardy

DMT-on Purification of Phosphorothioate Oligonucleotide Using SHIMSEN Styra HLB SPE Cartridge

JARNÍ SLEVY 2024 - nabídka slev na spotřební materiál

Vážení zákazníci, nenechte si ujít speciální jarní nabídku slev na spotřební materiál. Nezávaznou cenovou nabídku Vám rádi obratem vytvoříme.

Měření čistoty malých objemů DNA při 4 °C s použitím Agilent Cary 60 UV-Vis spektrofotometru s optickým vláknem s mikrosondou

Tato studie ukazuje, jak je možné využít UV-Vis spektrofotometr Cary 60 pro měření čistoty DNA při 4 °C s použitím příslušenství optického vlákna s mikrosondou.

Aktualizace služeb: Úspěšná akreditace a rozšíření nabídky

Nové akreditované metody v nabídce společnosti ALS Czech Republic od března 2024.

Laboratorní stanovení mykotoxinů v ALS Czech Republic

Akreditované laboratoře ALS Czech Republic poskytují analýzy obsahu mykotoxinů v potravinách a krmivech. Našim zákazníkům nabízíme stanovení parametrů v cenově výhodných balíčcích služeb.